29 d’agost 2008

Com que estalviem aigua, la podem gastar ?











ens CAL?


5 comentaris:

Anònim ha dit...

Una tal Mar Girbau i Cabanas en l'anterior post diu que li costa donar credibilitat a les opinions anònimes. Que jo sàpiga els autors del bloc encara són anònims per la qual cosa, seguint la seva lògica, tampoc els n'hauríem de donar. Jo no penso presentar-me si no sé a qui em dirigeixo.

Em sembla interessant obrir (de fet, sempre ha estat obert) el debat sobre el correaigua, però llegint els posts i comentaris afins veig que heu caigut en una visió populista i demagògica de l'assumpte.

Em sembla molt significatiu que no vulgueu entrar en el que vosaltres anomeneu "una guerra de xifres". No es tracta de guerres sinó de donar informació veraç i objectiva sobre la despesa que suposa el correaigua en relació a altres usos de l'aigua. Crec que sou conscients que per aquest punt perdríeu suport i per això l'omitiu. De fet heu admès que la despesa del correagia no estaria ni entre les 100 primeres en malbaratament. Em pregunto per què no inicidiu abans en qualsevol de les 100 primeres ( entre les quals segur que n'hi ha en què es pot actuar localment ) i us centreu en aquesta.

Si deixem el tema de les xifres i plantejem en el que potser us moveu millor. Per a mi no heu entrat en el fons de la qüestió al meu parer: Pot existir un ús lúdic de l'aigua? I aquest ús lúdic ha de ser considerat un malbaratament? M'agradaria saber la vostra opinió.
En aquest sentit, seguint la vostra al·lèrgia als números, i donat que no es qüestió de volum malbaratat, mirem de prohibir les pistoles d'aigua dels nens i les guerres amb globus d'aigua? No és el mateix? Si us plau, sigueu coherents i no empreu xifres en els vostres raonaments.

No seré jo qui defensi els camps de golf i industries intensives amb l'ús de l'aigua, però dimonitzar sense informació de com usen, reciclen i l'origen de l'aigua em sembla que és fer servir estereotips que poden donar una visió esbiaxada. Ja heu demostrat que us costa reunir informació, però crec que val la pena l'esforç.

Anònim ha dit...

correaigüeros!! Que us arriba l'hora!!!

si és molt fàcil, mireu:

a la selva hi ha molta aigua.
a catalunya, no hi ha selva.
doncs, a catalunya no hi ha...

Anònim ha dit...

Simplista!!! Mira si és fàcil...

El Correaigua és de Granollers.
Si no t'agrada el Correaigua,
doncs, marxa de...

Anònim ha dit...

Simplista i una mica nazi

Anònim ha dit...

i tú... com bona part del blog.. una mica massa demagog!